LIVET OCH LITE TILL

söndag 9 november 2008

.om jakten på nytt kött

Min kompis D försökte berätta för mig att jag kanske var lite för uppenbar i mitt letande. Han antydde att kikaren kanske inte var standardutrustning, att avlyssningsutrustningen kunde verka avskrämmande och att jag kanske, eventuellt, skulle spara repet till senare.

Bah! Vad är det han antyder? Det var ju inte precis så att jag flörtade i kyrkbänken på Gospelkonserten senare på kvällen. Definitivt inte. Och det första jag gjorde när han satte dig vid vårt bord var inte alls att titta efter om hade ring. Definitivt inte.

D kan inte ha mer rä…öh, jag menar fel. Fel ska det såklart vara. Fel.

4 kommentarer:

Maria sa...

Hahahaha - jag läste först "om jakten på nytt kök" och förstod inte alls inledningen... Jag är lite flyttfokuserad just nu, that's why.

KRAM!

Steina sa...

Ja du .... repet kanske är lite överdrivet. Å andra sidan har jag aldrig fattat varför man ska verka otillgänglig om man nu inte är det - så varför inte pröva att gå ut hårt? Fråga direkt om herrn i fråga vill ha barn med dig. Du är i gott sällskap, Strindberg lyckades ju....

Tesa sa...

Rep?? Den stora träpåken går snabbare... fast se till att de har hår att dras hem i...

Comvidare sa...

Ja, med tanke på vad som hände igår kväll Steina så är det bevisat att jag, om inte med gott sällskap, ialla fall har sällskap.

Tesa, träklubban tror jag att jag använder på mig själv!