LIVET OCH LITE TILL

torsdag 27 november 2008

.a million dollar baby

Tog några raska kliv upp till Åhléns på lunchen. Och trots att jag inte ens hade fyllt bottnen i den lilla varukorgen så slutade notan på ungefär vad en mindre bil kostar. Smink är guld i olika former! Jag köpte pulverform, mousseform, flytande form och fast form. På lördag kommer jag att se ut som ”a million dollar baby”. Fast utan blåtira. Hoppas jag! Man kan aldrig så noga veta. Tänk om någon försöker sno mitt smink?

Nåja, tillbaka till den tappade tråden!

När Åhlénstanten, i sedvanlig stormönstrad skjorta och pråligt halsband, såg min darrande hand när jag betalade, så stoppade hon ner en näve gratisprover i min påse.

Nu har jag flytande guld i små engångsförpackningar också.

Praktiskt!

5 kommentarer:

Anonym sa...

vi ser fram emot bildbevis till helgen ;)

..me.. sa...

Men gud vad härligt!! goood for U!! Jag är urdålig på att unna mig något, som när jag köpte ljusstakarna, hade ångest..varför?? man är knäpp - nä, unna dig allt - det är du värd!! gudarna ska veta när finanskrisen slår till på allvar!! då kan man ialla fall vara snygg!! själv kan jag ju lysa med mina ljusstakar ;)

Comvidare sa...

Jag kanske kan bända en arm i helgen så att jag får en bild till bloggen. Men grejen är den att jag inte gärna vill publicera en ansiktsbild och röja min...hmfr...totala anonymitet här på bloggen.

Micke sa...

Ha ha jag kan avslöja att comvidare är egentligen en skäggig man med en stor vårta på näsan! Hon bara luras... jag menar han bara luras..

Comvidare sa...

Dö Micke, dö!