LIVET OCH LITE TILL

fredag 7 november 2008

.att roa sig själv

Råkade slinka in på affären som säljer täckbyxor som inte är byxor, utan som är en kjol med slits. Hoppa dock inte högt av förtjusning! De har bara något mindre negativ sexutstrålning än vad täckbyxor har. De täckbyxor som hänger hemma i garderoben har inget hyfs alls. Kryper ogenerat upp i stjärskåran så fort de får tillfälle. Försök krafsa ut ett par olydiga byxor med halvblöta täckvantar! Det görs inte i en handvändning det kan jag säga. Segdragna krafsningar i rumpan ses inte med blida ögon på, varför byxorna oftast får stanna kvar dit de flytt men med en bisarr gångstil som följd.


Nåja, var var jag någonstans. Ah, shopping! Bakom disken stod stadens bästa säljare. Jag roade mig med att vara ännu trevligare och ännu mer kompis med honom än han var med mig. Han tappade helt fattningen.


Så roar jag mig själv.


8 kommentarer:

Vardagslyx... sa...

Jag ska försöka att inte komentera meningen "stans bästa säljare".. humpffff.... men vill ju givetvis veta vart du handlat och AV VEM!

Grubblande Han sa...

Underbar vardagsreflektion!

Pseudonaja sa...

*krafs, krafs*

Steina sa...

Mmmm den första delen av den här lilla noveletten är helt i min smak. Det där utkrafsandet är förtjusande beskrivet må jag säga....hehe.

Comvidare sa...

Men hallå! Ni missförstår mig. Tanken var inte att roa er, utan att väcka sympati! Gör om!

Anonym sa...

Hm. HUR åker man skidor med detta plagg på apostlahästarna?

Comvidare sa...

Man åker inte skidor, man hänger i baren!

Anonym sa...

Iklädd thermokläder? Vad raggar man på då? yetin?