LIVET OCH LITE TILL

onsdag 26 november 2008

.ännu ett oemotståndligt erbjudande!

Ännu ett fantastiskt erbjudande i inkorgen på Spray Date. Jag förstår om ni stadgade tittar längtansfullt över staketet till det gröna gräs som växer i min värld.....

"Jag vill se dig fetare. Jag tror att du har potential att växa ganska rejält. Om du vill så kan jag bli din matcoach över Internet och tala om för dig vad du ska äta, hur ofta o.s.v. Men då måste du lyda mina råd.Om du är intresserad så ska du skriva din e-postadress till mig nu.

Nej, jag är inte någon sjuk feeder som vill se dig dö eller bli immobil. Jag gillar bara överviktiga tjejer och att få halvmulliga (eller t.o.m. smala) att bli större. Svara inte om du inte är intresserad då ditt brev i så fall bara kommer att kastas bort utan att läsas och du därmed bara slösar bort bådas vår tid. Skriv inga gästboksinlägg heller -- de anmäles och tas sedan bort. Tack."

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha... sorry.. *torkar tårar*
eh..gästboksinlägg anmäles?
Trodde alla bara var ute efter sex på Spraydate..fast det kanske denna vill också om ett halvår :)

Anonym sa...

Verkligen seriöst...

/C

Howdy Sailor sa...

Jag blir bara äcklad för i grund och botten handlar det om försök till maktmissbruk. Dessutom farligt sådant.

2maz sa...

Det jag undrar över är om han tänker betala för käket eller inte? Om han gör det så har jag nog ett par intressenter.

Pseudonaja sa...

Milda makter! Visst blir man lite nyfiken på miffot bakom ett sånt mail? Eller kanske inte?
Undrar vad han rekommenderar för kost? Blir han arg om du antyder att du ska ut och jogga?

Comvidare sa...

Äsch, jag hann inte svara. Kontot hade stängts. Där ser man. Han föll nog på eget grepp där är jag rädd.

Jag vet inte om han var på riktigt eller ett sjukt socialt experiment. Hur som helst så rapporterar jag in en retad äckelreflex i båda fallen.