LIVET OCH LITE TILL

onsdag 12 november 2008

.när vi städade på våran vind, ja då hitta vi bland annat

Ok, jag kanske inte städade vinden, men jag kan faktiskt ingen sång som handlar om att röja i bokhyllan. Faktiskt!

Det jag hittade i min bokhylla var en dagbok som jag skrev när jag var tolv. Fullspäckad med hemligstämplat material och svordomar. Jag antar att jag var i svordomsperioden.


Här kommer ett par rader som kommer att roa de som känner mig.....

Jag fick måste diska under mina protester, så jag var sur och jag bestemde mig att inte prata men det kan jag inte.

(alltså inget nytt under solen där inte)

2 kommentarer:

Steina sa...

jag kände dig inte på den tiden. undrar om jag känner dig nuförtiden. i alla fall kan du få komma och diska hos mig får vi se om du kan vara tyst. kram!

Comvidare sa...

Vi kanske ses i morgon? Jag ska ut och städa. Polera kyrksilvret. Röja sly. Jobba gratis för Herren!