LIVET OCH LITE TILL

fredag 30 januari 2009

.kusinen från landet

Bloggbästisen känner sig som kusinen från landet bland demonbloggarna.

Jag känner mig som den bortglömda ogifta fastern som bor i en stuga utan el och med utedasset på andra sidan tomten. Men jag ska göra mitt bästa - kamma mig och ta på mig det finaste jag har...


..och om jag luktar så beror det på att det är svårt att tvätta röven i den bottenfrusna ångermanälven. Men jag brukar gnugga bort det värsta med en kvist enbärsris. Det river bra och så luktar det så gott efteråt också. Två funktioner i ett kan man säga.


5 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, du är varken bortglömd eller illaluktande:-) Inte härifrån iaf;-)

E sa...

Hi Hi , så sabla roligt skrivet IGEN!
Du är ju bäst.

Anonym sa...

Kul att ses igår, icke längre bloggträffs-rookien!

Petronella sa...

Nu ska jag börja följa din blogg, bara såru vet!! (Hittade dig precis via Stationsvakt och känner redan efter tre inlägg att jag kommer att återvända) Tjing!

Anonym sa...

Men så känner jag mig också för trots att jag bor mittemot våra soffor igår kommer jag alldeles från början från landet :)