LIVET OCH LITE TILL

torsdag 1 januari 2009

.ett vackert nytt år!

Jag kliver in i ett rum fyllt av vackra saker och människorna som också tar steget över tröskeln är lika vackra. Leenden och glittrande kläder skiner i kapp med stjärnbestrött bord. Det vackra tar andan ur mig.

Morgonen väcker mig med en pumpande huvudvärk. Men den kommer inte från porlande drycker...


Nej, den kommer från när jag efter tolvslaget porrdansade med en stol à la Britney Spears, ramlade av och slog huvudet i väggen!

Jorusåatt...det ser inte bättre ut än att jag kommer att vara singel ett tag till. Jag måste nog öva lite till på mina erotiska moves......

oops, I did it again

3 kommentarer:

Anonym sa...

*asg* Det hade varit en syn att se!
Gott nytt år på dig syster, hoppas det blir ett superår för dig!
Kram
C, J, C & M

Theresia sa...

Attas! Man ska aldrig gå och lägga sig tidigt då missar man något...
Nästa gång går jag hem sist!

Anonym sa...

:-)))

Tack för ett fantastiskt nyårsfirande; ni var så vackra allihop.