LIVET OCH LITE TILL

tisdag 2 december 2008

.bildbevis

På allmän (host, host) begäran kommer härmed en liten glimt från helgens begivenheter. Glömde jag bort att nämna att det var femrätters? Eller att brasan var tänd? Så taktlöst av mig, men nu vet ni!


I öppningen skymtar man soffan som jag passar så bra i. Och strax utanför bilden finns stigarna som leder ner till vinkällaren och till köket där espressomaskinen står och suckar efter mig.

Dra nu inga slutsatser om storleken på min pung när ni ser hur små mina fötter är. Och om bilderna uppfattas som suddiga är det ni som är fulla, inte jag!

6 kommentarer:

E sa...

mycket stiligt alltihop får jag säga! =)

Anonym sa...

hej, kom ihåg torsdag och lördag!

/Emma, prisbelönt

Comvidare sa...

Arbetstid Emma, arbetstid!

:P

Howdy Sailor sa...

Jag blir alldeles simmig av all denna julefrid. Sen tog jag en Alvedon och så blev bilderna skarpa. *suck*

Anonym sa...

Jag är aseffektiv när jag väl jobbar!

Emma

OBS!
(prisbelönt)

Anonym sa...

Kvällens outfit gick inte av för hackor. Snyggt!