LIVET OCH LITE TILL

söndag 21 december 2008

.kloka tankar i skum belysning....eller skumma tankar...

För det första! Fy fasen vad jag älskar mitt trådlösa och min mini HP. Hade de bara haft lite mer hår på bröstet så hade jag hånglat vacum i huvudet på dem.

Jag kan tänka mig att det just nu finns ett par människor som hånglar vacum och som har mer mänsklig värme i sitt knä. Alltså inte underredet på en liten dator, utan underredet på...ja, ni fattar. Jag tänker inte bli alltför målande.

Var var jag någonstans? Just ja, hångel!

Jag har kommit på hur man kan se vilka förhållanden som är bra. Vilka som är magiska! Såja, såja. Sansa er nu! Jag vet att den här nyheten är så rykande att den kommer att brännas. Nästa gång du ser ett par så fundera över vem som känner sig mest lyckligt lottad över att partnern just valt honom/henne. Är det hon? Är det han? Om det är fullständigt omöjligt att avgöra. Om båda två fnissar bakom ryggen på den andre för att de gjort ett sådant kap, ja då har du svaret. Volia! Ett magiskt förhållande!

M&M har det så. De gör segertecken bakom varandras ryggar.

C&J har det så. De gör high five med sin spegelbild.

Så jag behöver alltså någon som jag tycker är för bra för att vara sann. Och någon som inte kan begripa varför jag just valt honom.


Hur svårt kan det vara?

Steg 1. Leta upp någon helt utanför min liga.

Steg 2. Res till England och slå på "Jude Law" i lokaldelen.

Steg 3. Presentera dig som hans blivande fru.

Steg 4. Hångla vacum.


Talking to me?

2 kommentarer:

Vardagslyx... sa...

Visst är det så! *gör v-tecknet och flinar!*

2maz sa...

Hm... han är skrämmande lik mig när jag fortfarande hade hår. Eller kanske inte just håret, men en del annat. Bland annat så brukade jag också gå med gympadojjor utan strumpor i. Faktiskt.