LIVET OCH LITE TILL

tisdag 2 december 2008

.anhämtning blir till andnöd

Sträcker på mig och känner stelheten i axlarna när jag lutar huvudet åt sida. Kroppen besäller mikropaus. Ögonen behöver andra intryck än kursbladet framför mig, så fingrarna letar bland nyheter och skvaller.




Förnuftet skriker: "inte titta Comvidare, inte titta!"


Nyfikenheter skriker ännu högre, så jag tittar.

Tack så vääääldigt mycket lilla fröken Nyfiken. Nu kan inte resten av kroppen sova på flera dagar!

Och till råga på allt så hittar jag denna bild på Google. Så nu får jag bajsa stående!

3 kommentarer:

Howdy Sailor sa...

Jag har hellre än giftorm än en husspindel i sängen. Pseudonaja kanske håller med mig?

Pseudonaja sa...

Om jag fick välja mellan att ha en giftorm, en husspindel eller en naken kvinna i sängen, så skulle jag välja kvinnan.

Mrs Li sa...

Var kom kvinnan ifrån Pseudo? Ingick hon som valalternativ? ;)