LIVET OCH LITE TILL

tisdag 21 oktober 2008

.upphetsad av geografisk karaktär

(...) I min avdelning, jag upptäckte en övergiven summan av ($ 16.5 miljoner) Sexton miljoner femhundra tusen USA-dollar på ett konto som tillhör en av våra avlidna utländsk kund Late Mr Denis Cook en amerikansk medborgare som tyvärr miste livet i olyckan i Osama bin Laden bombningen av World Trade Center den 11 september 2001 och valet av kontaktar du är upphetsad av geografisk karaktär av var du bor i synnerhet på grund av känslighet för transaktionen och sekretessen här. (...)

Jag är stum av beundran! Mr Hank Smith har gjort ett kanonjobb för att hitta mig. Det enda han hade att gå på var "upphetsad av geografisk karaktär". Makalöst.

Nej, nu ska jag skynda mig att fylla i mina kontouppgifter så att jag får tillgång till de där 16 miljoner dollarna!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, kanske ett av de sämsta försök jag läst :)
Konstigt att en del folk faktiskt går på det där.

Anonym sa...

Ja skynda skynda! Lämna ut dina kortnummer också :-)

Pseudonaja sa...

Det här låter väldigt spännande. "Upphetsad av geografisk karaktär". Vad kan det vara?
Själv älskar jag kartor. Man kan säga att jag blir lite upphetsad av kartor. Kanske är jag "upphetsad av geografisk karaktär"?
Om du inte hugger på den kroken så skicka mailet vidare till mig. Jag blir alltmer upphetsad ju mer jag tänker på det.