LIVET OCH LITE TILL

fredag 24 oktober 2008

.bättre att vara på isen och ha det glatt!

-Du tycker alltså att jag ser ut som en gubbe i den här?

Jag tänker: snygg blir snyggare i rätt sorts kläder.
Jag säger: Ja, tyvärr

-Men den är ju röd, är den inte lite coolare då?

Jag tänker: kom närmare så jag får stryka med fingrarna över ditt ansikte.
Jag säger: Nej, tyvärr

-Nähepp, det var 3500 kr rätt i sjön det!

Jag tänker: den blicken har jag sett förut och då betydde den attraktion.
Jag säger: Ja, tyvärr

-Varför har inte jag är ärlig sambo då?

Jag tänker: ooops, hal is.
Jag säger inget!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Underbar dialog! Påminner om dubbelspelet i Annie Hall, om du sett den filmen ... En riktig höjdare!

Comvidare sa...

Inte sett filmen, men med din rekommendation i bagaget så kanske man skulle våga sig på den.