LIVET OCH LITE TILL

tisdag 29 september 2009

.stort rån i Stockholm


5 kommentarer:

Maj Korner sa...

Haha! Den rubriken gick jag på så att det visslade om det!

Comvidare sa...

Visst var den bra. Jag skrattade så att kontorsstolen guppade när jag hittade denna bild.

Comvidare sa...

Förresten. Hur hittade du till mig? Jag ser inte spåren i sanden.

Maj Korner sa...

Om du har Google analytics så beror det på att jag spärrat bort dem, det är därför mina spår inte stannar i sanden längre än till nästa våg.

Jag hittade dig via " en gathoras bekännelser", som jag i sin tur hittade via Monas Universum. Och henne... nä, vi slutar där va?

Comvidare sa...

Dessa trådar är spännande att följa. Själv är jag inte ute och läser så många bloggar längre. Så de nya bloggarna jag springer över är på ren rekommendation. Men det går i vågor det där. Snart är jag tillbaka i "träsket" igen och slukar allt jag kommer åt.