LIVET OCH LITE TILL

måndag 8 september 2008

.vad en sjukling gör

(varnar härmed känsliga snifflare, det här inlägget är skrivet i enda syftet att söka medömkan)

Snart kan jag även bocka av dag 3 av fruktansvärd smärta i halsen och det finns inget som tyder på att morgondagen kommer att vara bättre. Inga värktabletter eller halstabletter hjälper. Det jag har ätit på tre dagar ryms lätt på en frukostbricka. Jag är fullständigt uttråkad och ingen film är fängslande nog. Ingen idé att ringa en massa kompisar för det enda jag skulle få ur mig är grumpf-höh-åh-aj. Och dessutom är jag fortfarande förbannad så jag har ingen lust att underhålla er med en massa småhumoristiska inlägg heller. Så det så!

3 kommentarer:

Howdy Sailor sa...

Vännen ...

Pseudonaja sa...

Må du snart erhålla hälsa och lycka!

Comvidare sa...

halsfluss...
HALSFLUSS.
H-A-L-S-F-L-U-S-S