LIVET OCH LITE TILL

torsdag 18 september 2008

.snabbkurs i hur man kommer upp på morgonen

Det händer att jag sitter uppe lite för länge på kvällarna. Det är inte omöjligt att någon trollbundit mig genom ord i en chatt som jag inte kan släppa. Det kan tänkas att jag bara måste se ännu ett avsnitt av sex and the city.

Mitt recept för att komma upp morgonen efter är enkelt, men genialiskt.

1. Lägg dig hungrig
2. Lägg dig kissnödig
3. Dra inte för rullgardinen

Äsch, inte ska ni tacka mig inte. Jag delar så gärna med mig av min livsvisdom och mina dyrköpta erfarenheter. Jag är sån! Generös och bara så där tokhärlig.

*nyper mig själv i kinden*

4 kommentarer:

Vardagslyx... sa...

*jag nyper dig i andra kinden* Du är då för omtänksam! gullemulle...

Steina sa...

Klart värt att publicera på annan plats på det att många må läsa dina visdomsord!

Micke sa...

alla dessa kloka ord som liksom strömmar ur dig. häpnadsväckande!

Comvidare sa...

*sträcker på mig*