LIVET OCH LITE TILL

söndag 7 september 2008

.jag saknar ord

Som bloggare samlar jag alltid på uppslag till inlägg. I flertalet fall väljer jag att censurera mig för att spara tanken till ett inlägg. Jag kan till och med pressa mig själv till att göra saker jag inte skulle ha gjort utan bloggen. (där tänker jag i synnerhet på bastubadandet och doppen i iskall sjö i fredagskväll....nu är jag totalt däckad har någon slags infektion i halsen vilket gör svinont och får min kropp att skaka av feber)

Finns det något ord som beskriver den här "störningen" att scanna livet på inlägg?

Om inte, så behövs ett nytt ord. Vilket föreslår ni?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bloggofili! Du kanske är Bloggofil? Då måste det ju finnas de som är Bloggofoba eller?

Anonym sa...

Sorry kunde ju passa på att tycka lite synd om dig. Krya på dig!