LIVET OCH LITE TILL

tisdag 23 september 2008

.tänk att det skulle pirra så att bli vuxen

Har jag sagt att jag ligger i hårdträning? Jag syftar inte på inlägget ovan...eller inlägget nedan för den delen. Nej, jag ligger i hårdträning för att bli vuxen. Jag håller på att lära mig dricka kaffe. Min strategi är som vanligt enkel, men genial. Man ökar successivt graden av kaffe och minskar halten av o'boy.

Nyss drack jag två koppar kaffechoko. Nu pirrar det i hela kroppen. Främst i underlivet. Jag börjar med ens förstå varför kaffedrickare ser lite extra småkåta ut efter förmiddagsfikat. Kaffe har nämligen ungefär samma effekt som rött vin, fast utan tramset. Och jag ser även helgen med ett klarare ljus. Cappucinon i söndags var alltså orsaken till att jag ville plocka vindruvor från magen på D och få skalpen masserad av I.

The 33-year-old-virgin får ett ansikte!

(nåja, The 33-year-old-virgin får en blogg!)

2 kommentarer:

Tommy sa...

Jag tror jag ska lära mig att dricka kaffe!
Nu ser jag äntligen ljuset!

Den stora orsaken till att dricka kaffe! Man blir småkåt. Fast det kanske blir för mycket då??

Vardagslyx... sa...

..jag måste minska på kaffet alltså...