LIVET OCH LITE TILL

fredag 13 november 2009

.munk-hunk

Jag flirtar ofta. Kors och tvärs. Med barn, kvinnor och män. Huller om buller.

Det gör jag för att jag gillar effekten. Ögon blir så vackra när de tindrar tillbaka mot mig. Och för mig är det det skönaste ruset på jorden.

Fast.

Så får man kanske inte göra. Upptäckte jag.

För munken som fick mina intensiva ögon i sina i går kväll vek ner sin blick och gömde den under bordet. Och jag blev väldigt medveten om ett övertramp.


Intensiva ögon är kanske till för älskande.

Enbart.

6 kommentarer:

Unknown sa...

Ser fram emot att möta dig och flirta med dig;)
Fick bara en ingivelse att kommentera efter att ha läst en del i din blogg, gillar ditt språk ich dina tankar. Fortsättning följer, kanske ses vi på match!

Comvidare sa...

Oj! Då är det bäst att jag fortsätter flirta kors och tvärs för jag vet inte vem du är. Tänk om du trycker bakom ett hörn och bara väntar på en blick!

Cecilia N sa...

Om man blir glittrig i ögonen av att titta på dig så beror det på att ögon är som speglar. De speglar dina ögon.

Men det var en fin munk.

Comvidare sa...

Jag hoppas att det är så! Att ögon är speglar. Otroligt roligt att se dig igen (och dina ögon).

Bloggögonträff i december?

Ebba G sa...

anar en viss religiös ådra här... men varför skulle man inte kunna flörta med en munk?
Som i så fall kan flörta tillbaka eller inte... för flörtar är väl bara till för att få kontakt och inte för att ragga ett ligg (även om det såsmåningom kan tända gnistor mellan flörtande, dock inte med en munk inblandad tror jag)
Äh, jag vet inte, dom enda munkar jag känner är i alla fall vådligt trevliga. Och heter såna saker som Erik och Gustav och Geoff. Och dom har jag flörtat med över en kopp soppa. Typ.

Cecilia N sa...

Tror du sånt hinns med i december?

Jag är lite småskeptisk till att det fungerar logistiskt. Men hittar du på ett datum så får vi se hur det nappar.

Annars finns ju en massa år efter december. Och har vi tur så ligger det året inte så långt borta.