LIVET OCH LITE TILL

onsdag 18 november 2009

.alternativt julfirande

Mina damer och herrar. Det är mig en ära att presentera det ultimata julfirandet för en varannanjulsmamma. Och notera priset längst ner! Man måste bara älska den norrländska prissättningen. Och jo, det är stor fest på hotellet den 25:e. `

Mamma ska lukta på juleglöggen.

Nån fler som ska med?

23 december:
• Välkomstglögg
• 3-rätters middag, (exkl. dryck)
• Logi

24 december, Julafton
• Frukost
• Möjlighet att köpa aktiviteter, skidåkning, sparkåkning
• Lunch
• Möjlighet att köpa aktiviteter, skidåkning, sparkåkning
• Julbord (exkl. dryck)
• Musik och dans kring granen
• Tomten kommer med paket
• Logi

25 december, Juldagen
• Julotta med kaffe och lussebullar
• Frukost
• Möjlighet att köpa aktiviteter, skidåkning, sparkåkning
• Lunchjulbord
• 3-rätters middag (exkl. dryck)
• Logi

26 december, Annandag Jul
• Frukost

Pris/person 2 395:-


6 kommentarer:

Anonym sa...

Det var ju sjukt billigt!!

Ebba G sa...

Billigt?
För den där summan kan jag fixa käk en hel månad för en binge folk.(fast då ingår lättöl men ingen säng)
Om nån vill sparka med eller stava i snö lovar jag att inte ta betalt för det heller.
fan, är folk inte kloka eller? Betala extra för att åka skidor????

Comvidare sa...

Som jag ska frossa! Glida runt i frasiga lakan och låta någon annan plocka upp handduken som jag nonchalant släpper på golvet. Jag ska inte tänka på en enda hemlös stackare på hela julen. Liks!

Jag jobbar själv ihop pengarna som ska användas till detta lyxiga överdåd. Mmmm.

Om Ebba vill så kan hon bjuda hem en binge folk en månad över jul. Liks!

Anonym sa...

Helt rätt! Underbart och jag är avis. Jag drömmer själv om Åre men men... det får bli något annat år när kontot är fetare och ilskan värre, (ett självförsvar alltså så jag inte behöver tillgodose släktens önskemål). Må gott!

Comvidare sa...

@mariezetterlund: Allt har sin tid. Nu passar det (för mig) att rymma till Lycksele. Ett annat år kommer det inte att göra det. För dig kanske dina år på fjällhotell kommer snart. Allt har sin tid...

Anonym sa...

Gud vad jag längtar och hoppas på att din profetia slår in...