LIVET OCH LITE TILL

måndag 10 mars 2008

.sånt där äckligt skryt ni vet

Men boostar skrytet MITT ego så är det inte så illa.

Den senade veckans skörd på Spray Date i urval. Håll till godo!

.......

Åååh så snygg du är på dina bilder
Hoppas du har en skön kväll
Kram
Jim

Mr Jim är 20 år. HÖRDE NI! 20 ÅR!

......

(...) Du är rätt rolig måste jag säga (...)

Mr Konstigt nick är 39 år.

.......

(...) Varför jag kontaktade dig? För att jag gillade din presentation när jag läste den (...)

Mr Stockholm. 30 år.

......

(...) innehållsrik och trevlig profil du hade! (...)

Mr Anonym från Sundsvall. 33 år.

.....

(...) Hej Snygging! Hur är läget? (...)

Mr Sensitive. 37 år.

1 kommentar:

Micke sa...

Vilken Guldgruva! Här har du ju massor ess att välja och vraka mellan.
Ska nu genast lägga ut mig själv på denna sajt och håva in anbuden! :P