LIVET OCH LITE TILL

lördag 8 mars 2008

.en annan historia

Tillbaka till de där studenterna. De som fick mer. De som fick mer uppmärksamhet. Tillexempel:

...studenten som en bekant skulle offra sin högerhand för att få dejta

...studenterna som när en extra förhoppning om att jag ska välja just dem till min blivande man

...studenterna som när en extra förhoppning om att jag ska välja just dem till min sexleksak

...studenten som jag skulle vilja ta med mig hem och slita av kläderna (har jag tur så är det samma som ovan)

...studenten som en lärare är förtjust i

...studenten som fått mig att börja gråta

...studenten som ger pungen ett ansikte

...studenten som fantiserar om en annan student som fantiserar tillbaka



Det här skulle jag kunna hålla på i evigheter med, jag har trots allt samlat material i två år..... moahaha!

4 kommentarer:

Steina sa...

Ack dessa små studenter! Hur söta är de inte när de dräglande viskar om sina lärare, när de vickar på sina små höfter och skriver i sina små dagböcker... Mm. Du kommer att sakna dem. Jag säger bara det. Du kommer att sakna dem!

Anonym sa...

..Hm, inte behöver hon offra mer, ge henne mitt nummer för tusan.

..Låt dom hoppas,dom stackarna.

..Är batterierna du fick slut redan?

..jodå, vi kan pröva hemma också.

..ja men, jag gillar inte honom.

..den där förbannade löken.

..hmmpf, nog för att jag är lite pluffsig men..

..javisst och nu har vi uppfyllt våra fantasier, inte så tokigt..

Anonym sa...

Skulle kunna offr.. nä, låna ut mitt högra öra lite, man e ju lite nyfiken.

Comvidare sa...

Antar att jag får skylla mig själv. Om jag inte nämner namn så lär inte mina läsare göra det heller. Men shit vad nyfiken jag blir när jag inte vet vem det är som lämnar kommentar.

Gah!