LIVET OCH LITE TILL

torsdag 11 februari 2010

.stå på egna händer

Kontroll gillar jag. Och tänk den ultimata kontrollen över kroppen en gymnast har. Jag har många gånger försökt att utföra egna dödsföraktade övningar, varav stå på händer är den populäraste. Men jag har alltid försökt balansera mot ett stöd som hela tiden flyttar på sig när mina ben kommer farande genom luften. Det resulterar i att jag dimper hårt ner i backen och gruvar mig väldigt innan jag försöker mig på att vara modig igen. Faktum är att jag kan inte minnas senast jag testade.


Men nu har jag hittat en kompakt vägg att ställa mig mot. Men bara tills jag hittar den egna balansen! För då kommer ni se mig vandra runt genom stan, på egna händer. Med klackarna i taket.


1 kommentar:

Cecilia N sa...

Ring mig då! Det vill jag se!