LIVET OCH LITE TILL

fredag 11 december 2009

.och på den här lappen läser jag...

Han som inte sjunger fastnade i telefonen lagom länge för att vi andra skulle hinna bilda en pakt. Årets lucia skulle röstas fram. Vi andra höll vårt fnitter inombords tills offret insåg vad som höll på att hända. Han vann med alla röster mot en. Skrattet exploderade!

Nu väntar vi med spänning på att kontoret ska släckas ned och svag stämma växa sig starkare och starkare, ju närmare vår mörkögde, 186 cm långa, lucia kommer.




Så mörk är natten i midvintertid,

men se då nalkas Lucia.

3 kommentarer:

Vardagslyx... sa...

Tid och plats? detta vill jag inte missa!!!!!

E sa...

Filma det... filma det för guds skull!!

Comvidare sa...

Enligt egen utsago så lussande han när alla andra hade gått hem. Jag är tveksam. Jag tror att han försökte fylla mig med skitsnack.