LIVET OCH LITE TILL

lördag 14 juli 2007

.är du kittlig?

Mina systrar är lite udda. De njuter av att plåga sina pojkvänner. Njuter, och kräver ska ni veta, att de tar emot en obehaglig behandling. Det går inte att förhandla. Systrarna mina anser att det är deras rättighet. Och således pojkvännernas skyldighet.

Jag skrattade rått åt dem, tills jag upptäckte att jag var likadan. Så härmed efterlyser jag en kille som kan uthärda att jag kittlar honom bara för min egen höga njutnings skull. Ett risigt humör kan vändas till solsken bara jag får kittla nån.

Systrar, jag gratulerar er i val av pojkvän! Håll tummarna att det finns fler av samma sort.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jodå, det finns fler killar av samma sort... En finns här! :)

Anonym sa...

hej jag är en kille som är jätte kittlig och om du vill kan du få kittla mig hur du vill ;)
min e post adress är danik_1@live.se