LIVET OCH LITE TILL

lördag 21 juli 2007

.periodvila

Det bästa med den här kvällen var att jag lyckades smita förbi betalningen till partytältet. Alltså det coola tältet som hade Wallmans salonger. 50 kronor sparade. Ibland kan jag vara rätt dumsnål. Skulle inte ha några som helst problem att betala 50 spänn för ett par stumpbyxor som går sönder innan jag ens satt på mig dem.

Vi hade ett litet poängräkningssystem för kvällen. Det höll oss rätt roade ett tag. 1 poäng för en uppskattande blick. Där tror jag jag fick ihop 10 st. Om man räkar den gamle tandlöse mannen. 2 poäng om man blev bjuden på dricka. Är således uppe i 12 poäng nu. 10 poäng om man lyckades slinka med på en efterfest. Det dubbla om efterfesten var på en båt och det femdubbla om man lyckades lirka in sig backstage med Poodles. Fick inga poäng där inte. Dynga. Men det hade ni kanske räknat ut eftersom jag sitter och bloggar om nonsenssaker nu.......

Natti natti. Vi ses i morgon!

Inga kommentarer: