LIVET OCH LITE TILL

torsdag 12 juli 2007

.nakenbad


Hoppas på lite naket ikväll jag. Det ska bastas och badas. Min åskit att det erbjuds alldeles för få tillfällen till nakenbad. Det är ju en underbar känsla. Märkligt att det är så stor skillnad i känslan mellan naket och den minimala bikinin man alltsom oftast har på sig. Men det handlar om frihet vet ni. Känslan att vara öppen för intryck. Känslan att släppa alla spärrar. Nice.


På tal om att släppa spärrar. Jag skulle vilja ha en hälsningsfras mellan mig och mina kompisar som innefattar en kram OCH en puss på munnen när man ses och när man går. Så mina vänner! Ni som läser detta får gärna pussa mig mitt på munnen nästa gång vi ses. Smack.


3 kommentarer:

Maria sa...

Meh. Varför kom du inte på det lite tidigare?

Jag missade ju nåt hör jag.

Comvidare sa...

Jag bygger upp förväntningarna. Ökar oddsen att träffas igen (håller tummarna att det inte får motsatt effekt). Puss så länge.

Maria sa...

Puss puss.