LIVET OCH LITE TILL

fredag 13 juli 2007

.nakenbad - så gick det

Mina sk vänner läser tydligen inte min blogg. Inte ens en antydan till puss. Inget smackande här inte. Det är uppenbart att jag måste ge tydligare passningar till min blogg. Svälja stoltheten. Anta en bilförsäljares påtvingande charm. Prosituera mig. Eller så får jag helt enkelt pussa först. Måste gruva lite till på det draget.....

Angående nakenbadet så blev det lite naket. Faktiskt. Men bara av mig. Faktiskt. Inför sista doppet näckade jag. Ackompangerad av vännernas fniss. Men vad händer? Jag kliver på något vasst och skär upp foten. Det kommer blod. Kunde jag ha fått nån tydligare vink? Jag har syndat.

1 kommentar:

Tesa sa...

Aj aj...synden straffar sig självt. Men...vänta här nu? Var det inte synden som såg till att få på Eva och Adam fikonlöven från första början? Äsch, jag kan min religion för dåligt.
Det ser ut som du får pussa först, men se till att det är mentalt stabila personer du använder som försökspersoner så de inte får för sig nåt! ;)