LIVET OCH LITE TILL

torsdag 14 januari 2010

.de 26 julklapparna, del 2

Jag måste gråta en skvätt. Människor som fyllt 50, men inte sedan de var sju år gamla fått en julklapp, fick en av de 26 som jag hade i min tomtesäck.

Tanken värmer mig på ställen dit man inte når med annat än glädjen för någon annans skull. Jösses vilken skön värme. Jag måste gråta en skvätt till.

Beroendeframkallande.

Nu är jag torsk. Vill ha mer! Ring om ni behöver frivilliga Å!

Ps. Jösses vad snygg du var föresten Å! Du måste dela med dig av din mirakelkur för sådär snygg vill jag också vara. Ds

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var fint gjort att ge julklappar till de som inte får några. Tror det finns fler som skulle kunna skrapa ihop både det ena och det andra och ge bort.

Och angåend Å så är hon som en härligt frisk fläkt: snygg, smart, aktiv och oändligt viktig för kyrkan.