LIVET OCH LITE TILL

torsdag 21 januari 2010

.dålig kondis?

Har nyss avslutat ett en och en halvtimme långt telefonmöte och jag är helt slut. Törs inte blinka av rädsla för att hinna somna när ögonlocken är tillfälligt slutna. Hur man kan bli så trött av att sitta still och prata är för mig en gåta. Jag har iofs läst om att lång koncentration kräver bra kondition, men så otränad är jag väl inte att jag måste sjukskrivas för utmattning efter en arbetsdag?

Kan inte någon springa förbi mitt kontor och ropa "Buh" så att jag får en shot adrenalin?

Tack på förhand!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Buuuuuuuuu!

Cecilia N sa...

Av alla krumelurer ovanför lyckades jag bara klura ut "sköldar" (magenim). Jag undrar vad det handlar om egentligen ...

Men det var en dösöt kudde du hade där! Finns den hos dig eller var har du hittat den?

Förresten: BU!