LIVET OCH LITE TILL

fredag 10 juli 2009

.mitt lösaktiga jag

Mitt ex brukar antyda att jag är lösaktig. Han vet inte hur rätt han har. Fast kanske inte på det sätt han tänker...

Saken är den att jag gärna jobbar upp lite svett tillsammans med andra. Män som kvinnor. Jag gör ingen större skillnad. Med män brukar jag som regel få jobba lite hårdare bara. Jag har också upptäckt att det är skönare för mig om vi håller samma takt. Så ibland får jag jobba på rätt rejält!

Idag blev jag ordentligt blöt tillsammans med M.S. Han var lång, men inte inte så uthållig som man hade kunnat tro. Han skyllde på förkylning och länge sedan sist. Men han tar sig nog efter ett par rejäla omgångar.

Förra veckan flämtade jag i kapp med en skön liten blondin. Hon var som en liten iller och låg alltid steget före mig.

Sen brukar M.I också tillfredsställa mina önskningar. Men han brukar inte nöja sig med mig enbart, utan han kör alltid en extra omgång själv efteråt.

Men vi ska inte heller glömma outtröttliga M.N. Han ser inte ens anfådd ut när jag själv dryper av svett. Han pratar sig igenom hela vårt pass och kommer med uppmuntrande tillrop.


Vi får se vem det blir nästa gång. Men jag är av den åsikten att oväxling förnöjer.

Mitt löpaktiga jag!

2 kommentarer:

frokenjohanna sa...

lösaktig du! men du stod vid ditt ord - det skall du ha cred för"

Comvidare sa...

Ja, vad kunde jag göra? Jag hade ju berättat för hela världen att jag skulle ut och springa. Inte läge att smita då. Ryktet frokenjohanna, ryktet!