LIVET OCH LITE TILL

fredag 10 juli 2009

.här skulle man vart!

4 kommentarer:

Cecilia N sa...

Hm, för några månader(?)sen så var det nåt liknande på Stockholms C. Fast då skulle alla medverkande stå blick stilla i fem minuter.

Och nån annanstans såg jag en annan dansgrej på en annan "station". Fast var?

Antagligen ligger båda på youtube.

Det är skoj med såna här aktioner!

Comvidare sa...

Ja, visst är det! Jag håller alltid tummarna när jag åker buss att det i halva bussen ska sitta en spexig kör som river av några spontana låtar. Det har naturligtvis aldrig hänt. Fast en gång fick en kompis en hel restaurang att sjunga gospel på sin möhippa. Tror nog de andra gästerna tyckte det var rätt coolt.

Jessica sa...

Sen var det en annan där man "brottades" vänligt i en minut och sedan gick vidare. Stod i SvD om det.

Howdy Sailor sa...

En dag gick alla omkring och talade i bananer istället för mobiler. Det är väl genom Facebook man "värvas" tror jag.

Om jag skulle varit med på Sergels torg hade jag nog bara sabbat allt med min totala brist på rytmkänsla.