LIVET OCH LITE TILL

fredag 10 juli 2009

.irriterande kalasprat!

Det bästa med att fylla år är att man får lägga löjligt mycket pengar på sånt där som man aldrig annars handlar på Coop. Två olika sorters smörgåstårtor stod på menyn och jag proppfyllde tre bärkassar med gott-gott-gott.

Så över smörgåstårta och kakor pratade vi om irriterande egenskaper.

Jag äter chips och kakor med öppen mun och blev omedelbart utbuad. Men det låter mycket godare när man hör krapret, försökte jag. Det låter äckligt, svarade den unisona kören.

Han på andra sidan bordet våldtog äpplen. Ialla fall hävdade hans sambo det. Och dessutom ville han att hon skulle bevittna övergreppet. Jag tror inte att den ursäkten håller i rätten...




4 kommentarer:

Ebba G sa...

Att våldta äpplen måste vara en rätt lindrig sexuell avvikelse ändå, fullt möjlig att tillfredsställa utan att någon tar någon större skada... men äta kakor med öppen mun, jag vet inte...

Unknown sa...

Häxan njöt i fulla drag, och såg inget av de där kakfasonerna.
Tack för skön samvaro, och hujamej vilken fin lägenhet du har!

Unknown sa...

Häxan njöt i fulla drag, och såg inget av de där kakfasonerna.
Tack för skön samvaro, och hujamej vilken fin lägenhet du har!

Comvidare sa...

Jaha, då blir man utfryst på bloggen också för att man knaprar med öppen mun. Kanske läge att lägga av med de där småbarnsfasonerna en gång för alla. Eller bara knapra i smyg. Som jag gör när jag fiser.

Tack Steina för besöket. Du är välkommen tillbaka om du vill njuta mer av storstads- (harkel, harkel, host) liv. Jag kommer gärna till dig när jag vill vara lantis, lukta får och bli inbakad i hund- och katthår. Det kan vara rätt snart det om du inte passar dig.