LIVET OCH LITE TILL

tisdag 3 februari 2009

.om sanningen ska fram?

Det som sägs här stannar här, eller hur?! Orden studsade mot en vägg av skratt. Knappast. Bloggare samlar uppslag på menatala post-it lappar. Allt som har ett nyhetsvärde är en utmaning att bita tag i.

Själv lägger jag huvudet på sned och skriver inlägg i samma takt som jag nickar uppmuntrande när grodorna ramlar framför mina fötter.


Men nu har det hänt något fruktansvärt. Något som jag knappt kan hantera.

Någon har bett mig bevara en hemlighet.

Det som sägs här stannar här, eller hur?!


8 kommentarer:

Mrs Li sa...

Du klarar det, du klarar det, du klarar det, du klarar det, du klarar det, du klarar det, du klarar det, du klarar det, du klarar det, du klarar det, du klarar det, du klarar det, du klarar det, du klarar det, du klarar det, du klarar det, du klarar det, du klarar det, du klarar det, du klarar det... Puh

Anonym sa...

Man måste även kunna bevara förtroenden för att vara en god vän ;-)
/C

Vardagslyx... sa...

Jag skulle utan minsta oro anförtro dig vilken hemlighet som helst!

Pseudonaja sa...

Och det är ju inte alls meningen att vi ska bli nyfikna!

Vardagslyx... sa...

Nä precis. Få oss att kräla i leran bara...

Comvidare sa...

Ja, ni ska få lida lika mycket som jag gör! Bloggblottare är ett väldigt nyfiket släkte också!

(med risk att jag bygger upp en historia som inte kommer att leva upp till uppmärksamheten den får...)

Petronella sa...

Ja men nu har du sagt A.. Som det heter.

Scary bild förresten, och jävligt passande till texten:D

Sara Ödmark sa...

Fy vilken otäck bild.