LIVET OCH LITE TILL

måndag 9 februari 2009

.jag kan bita huvudet av en kattunge!

Vissa dagar går inte ens mjuka fluffiga kattungar säkra. Och de dagarna har mörk choklad inte någon effekt. Jag letar anledningar att få kräkas. Så - välkommen in i mitt liv. Jag har lite ånga jag behöver göra mig av med!

Alternativa handlingar från dagens kapitel:

Alt 1: Djävla pappa som tar mitt barn ifrån mig. Han kan väl skaffa ett nytt med sin fjantiga fru och så kan de bo i sitt löjliga hus och köra sin fåniga skoter och äta sina hemska älgstekar... För E är faktiskt mest min.

Alt 2: Djävla parasiter till gifta män som suger energi från mig. Att flörta med singelkvinnor när man är gift är förbjudet, särkilt om man är snygg, trevlig, charmig, läcker eller rolig. Jag är som en porrfilm för dem som de säkerligen spelar upp i sitt huvud när de ligger med sina fruar.

Alt 3: Djälva bästis som inte bjöd med mig till den där aktiviteten som jag bara gissat mig till ägde rum och som jag bara gissat till mig var fantastisk. Jag glöms väl bort för att jag är okristlig, högutbildad eller "va fan vet jag".


5 kommentarer:

E sa...

Ånga på för med vredens kraft kan man gå hur långt som helst!

Vardagslyx... sa...

Underbart inlägg!

Ebba G sa...

Ah! Vredens druvor pressade till sur saft - ska mogna och njutas framåt höstkanten!

Anonym sa...

Barnet behöver nog sin fjantiga far, hur gärna du än vill att hon bara ska vara din, tyvärr.

Nå, njut du med av flörten och gå hem och gör din egen porrfilm :)

Comvidare sa...

Men visst är det skönt när det bränner till lite ibland!?