LIVET OCH LITE TILL

torsdag 12 februari 2009

.där gick jag nog miste om en goding är jag rädd!

Hittat på Spray Date:

(...)Det är väldigt viktigt att tjejer med barn inte hör av sig. Ni har tagit ert felsteg, och får leva med det resten av livet. Synd bara att ni försöker hitta nördiga killar som gör allt för lite sex.., bl a får de stackarna ta det ansvaret som barnets egentliga pappa inte tog. Har ni skaffat med en idiot, så får ni fan leva med det. Tänker inte lyfta ett finger för er. (...)

9 kommentarer:

Pseudonaja sa...

Inte ens hård medicinering och tusentals timmars terapi skulle hjälpa den killen.

Anonym sa...

Ingen risk att någon ensamstående mamma hör av sig där inte. Men man undrar hur attraktiv han verkar för barnlösa kvinnor - som han ju uppenbarligen verkar vilja träffa?

/C

Anonym sa...

men jag som är kille och har barn, har jag en chans då???

/K

Vilda sa...

Hahahahahhahahahahah... Jag skrev en gång (när jag var ensamstående mamma) till en kille på SD som svarade att han inte kunde dejta mig för att jag hade barn. Inte för att han inte ville ha ansvar utan för att han hade så starka uppfattningar om barnuppfostran och att han dejtade en mamma en gång och blev chockad över hur hon gjorde så han vägrade chansa igen. Visst är det trevligt hur mammor blir dömda hela tiden? Av folk som kanske aldrig varit i närheten av barn? Och ensamstående mammor? Trots att jag varit en själv får jag fortfarande följande bild framför ögonen så fort någon säger ensamstående mamma: Fleece-tröja, blonderat hår, smått överviktig, tupperad lugg. Kedjeröker medan hon går över ett blåsigt torg med barnvagn och tre andra ungar i släp. Svär åt ungarna att skärpa sig på grov skånska (är själv skåning). HUR, när jag varit där och känner många som är där, HUR kan det komma sig att denna bild inte försvunnit från mitt sinne?

Maria sa...

Vilket stackars pucko. Han hade tur som åtminstone fick uppmärksamhet via din blogg ;-)

Anonym sa...

Vilken härlig lirare, han får säkert massor med mail angående hur puckad han är och vilka idiotiska ideer han har... Men vad är det man brukar säga, all uppmärksamhet är bra uppmärksamhet ;-)

Anonym sa...

Haha, han lär inte få ligga det närmsta året, varken med "korkade" singelmammor eller andra tjejor.

Undrar om hans pappa fanns med i hans uppväxt...

Anonym sa...

Hahahahaaa! Snörvel.. haaaaha..fan. Nu minns jag varför det var så roligt på dejtingsajterna ibland! :)

Comvidare sa...

Det var värst vad ni var enig här då! Men tänk om detta är hela utbudet som står att finna? Jag antar att jag kan lämna bort E till hennes pappa och göra om hennes rum till ett gym eller nåt. Håller tummarna för att han inte ska genomskåda min bluff.