LIVET OCH LITE TILL

onsdag 22 augusti 2007

.lol


Hur ofta skrattar man högt åt nåt man läser? Inte så ofta. Mer ofta om man är i ett sällskap. När jag nu läser nåt som får mig att skratta högt så är det inte mycket mer än ett ljudligt fniss. Aldrig ett asgarv. Aldrig att jag skrattar mig halvt fördärvad. Aldrig att jag viker mig dubbel. Det är faktiskt så att det är så sällan att jag nästan blir generad över min känsloyttring. Det är inte så att jag är en torrboll. Tvärtom. Jag skrattar nog mer än de flesta. Men däremot är det sällan jag ärligt kan använda mig av "lol". Men å andra sidan, vem kan det?

1 kommentar:

Tesa sa...

Skyll då på att lol även betyder "lots of love" (fråga mig inte när det blev så för jag har ingen aning!)och att du därför inte vill att det ska missuppfattas! :)