LIVET OCH LITE TILL

torsdag 30 augusti 2007

.jag vill ha kuk!

Eller åtminstone stake. Syrran* har stake. Men inte kuk. Hon kommer långt. Hade hon haft kuk hade hon kommit längre. Garanterat. Man kan inte se på henne att hon har stake. Hon har långt hår, bröst, kurvor och långa ögonfransar. Hon ser ut som en typisk kvinna alltså. Möjligen lite snyggare än en vanlig kvinna, men dock 100% kvinna. Hennes nya chef såg det inte heller. Han trodde att hon ville rätta sig i ledet. Foga sig efter det patriarkala. Då visade syrran sin stake. Han lär nog inte glömma i första taget vad som döljde sig under ytan på den kvinnan.

Ser till mig själv. Läser mitt tidigare inlägg. Om min situation suger får jag väl göra nåt åt det. Bevaka min intressen. Visa min stake.


*den här gången menar jag den äldre systern, även om den yngre också kan passa in på den här beskrivningen

Inga kommentarer: