LIVET OCH LITE TILL

tisdag 21 augusti 2007

.bostad sökes

Es älskade faster ska flytta till Mölnlycke och plugga Risk Managemet till hösten. Är det nån av mina läsare som kan tipsa om en bra och billig 1:a eller rum i Göteborg? Det har inte löst sig med bostad än. Men jag antar att det ändå inte betyder att hon stannar i närheten av oss. Synd. Vi gillar henne. Skarpt.

Är nyss hemkomna jag och E från en picknick med de två fastrarna. Vi gillar dem. Skarpt. En av dem blir kvar här ialla fall i två år till. Vi får glädja oss åt det!

3 kommentarer:

Tesa sa...

Hoppla. Det är inte lätt kan jag meddela. Har själv bott i Kungälv och där lyckades vi få en 4:a (vi skulle bara ha en tvåa!) bara för att systemet havererat. Annars skulle vi fått vänta ytterligare minst 6 månader.

Comvidare sa...

Uppmuntrande ord! Jag ska hälsa henne detta, då kommer en sten att lyftas från hennes hjärta.....

Tesa sa...

Usch, säg inte så. Det går säkert bra, fast det blir nog svårt att välja område själv. Borde bli lättare att hitta nåt kollektiv, eller att flytta till nån av städerna som ligger runt omkring och pendla in istället.