LIVET OCH LITE TILL

onsdag 21 oktober 2009

.kroppsöppningar och saker som kommer därur.

Jag äcklar mig själv just nu. Snor. När jag nyser så vill jag bara stoppa ner huvudet i toaletten och spola. Fast nä, det vill jag såklart inte. Bara tanken på bajsmolekyler får mig att må kräk-illa. Hallå där! Kräkas. Hur kom vi in på det ämnet? Jag rensar hellre avlopp än spyr. Fast de kommer ofta i par de där två; avloppsrensning och den efterföljande kräkkaskaden.

Jag äcklar mig själv just nu, del 2. Mens. Dagar som dessa vill jag bara lämna underlivet kvar på toaletten. Men eftersom inte det går så måste jag handskas med skiten. Skit-toalett-kräkas-gah, nu var vi där igen. Läste om menskopp. Fungerar säkert bra, men i helvete att jag tänker stå i köket och koka min menskopp. Jag skulle svälta ihjäl. Men först kräkas…

Inga kommentarer: