LIVET OCH LITE TILL

tisdag 14 april 2009

.spotify för den lata!

Jag har en ansträngd relation till datorer. Och bilar. De ska fungera och vara coola. Och min ansträngning ska vara minimal.

Så när alla andra (utom möjligtvis vardagslyx då...) började viska om Spotify så satte jag mig ner och väntade på att någon känna igen mina önskningar och tillfredsställa dem. Men noll respons!

Då skrev jag en skylt och satte den i pannan. Själv satt jag kvar på mitt gamla ställe. Men fortfarande noll respons!


Men så plötsligt löste det sig genom en helhjärtad insats från min sida.


Kan ni tänka er, jag var tydligen bäst lämpad att tillfredsställa mig själv!

2 kommentarer:

Howdy Sailor sa...

Själv är bäste dräng, det gäller i oerhört många sammanhang.

Spotify?

Comvidare sa...

Wikipedia vet allt!
Spotify är ett Sverigebaserat företag och en online-musiktjänst för att lagligt lyssna till strömmad musik över Internet.