LIVET OCH LITE TILL

tisdag 26 maj 2009

.selektiv hörsel

-Kryp ner i sängen nu.

Tystnad

-Hallå där, hoppa ner i sängen nu!!!

Ingen reaktion

-LYSSNA PÅ MIG. HOPPA NER I SÄNGEN NU!

Hörbarhet nolla

-MEEEEEN SKAAA DEEEET VAAAARA SÅÅÅ SVÅÅÅÅRT AAAATT LYYYYYSSNAAA!!!!


Den hesa modern tröstar sig med en kopp te med tillbehör och hinner bara prassla det mildaste med folien runt chokladen, innan det hörs bakom en stängd dörr.

-Vad ska du äta mamma?



Rätta mig om jag har fel mamma, men visst kunde vi (jag?) lukta oss till enbart föräldrars tanke på choklad när vi var i tandtapparåldern?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det är bara att konstatera att det ligger i generna :-)
Förresten så behövde jag bara öppna en skåpdörr i köket , då visste ni vilken middag det skulle bli.

Kotte sa...

Kommer ihåg att det var så när jag var liten, vi hade stenkoll.

Kung av kosmoz sa...

*fnitter*

Fredrik sa...

Hahahaha, igenkänning? You betya!!!

Anonym sa...

I want not approve on it. I regard as precise post. Specially the title attracted me to be familiar with the sound story.

Anonym sa...

Good fill someone in on and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Gratefulness you on your information.