LIVET OCH LITE TILL

måndag 18 maj 2009

.en enkät för makalösa föräldrar!

Är du ensamförälder? Var med och svara på Makalösa Föräldrars enkät.

De vill undersöka hur villkoren och förutsättningarna för umgängesföräldern ser ut och samtidigt försöka ringa in vilka typer av samarbetsproblem kring barnen som är vanligast hos boföräldrar respektive umgängesföräldrar.

Jag är inte konstig för att jag är separerad. Så jag gillar alla som jobbar hårt för att bevisa det. Hatten av för Makalösa som inte tycker att kärnfamiljen är facit för allt.

3 kommentarer:

KCL sa...

Sådär, då har ialla fall jag svarta på enkäten :)

KCL sa...

Inte kan jag stava heller, hehe. Svarat ska det stå :)

Comvidare sa...

Det spelade ingen roll om du kunde stava eller inte. Det räckte med att du kunde hantera en mus för att kunna svara på enkäten.