LIVET OCH LITE TILL

tisdag 9 oktober 2007

.tio långa dagar.....

Får man ändra sig? Får man ångra att man kom på den naiva idéen att man skulle kunna förändra sitt tankesätt? Får man ta tillbaka det? Får man?

Från och med i morgon börjar nedräkningen. I tio dagar.

Nu städar jag. Hittade fullt med damm på TVn. Finns det nåt positivt i det? Det måste det finnas. Annars är jag körd. Jag ska vända negativa tankemönster till positiva. I tio dagar.

Det känns lite motigt just nu. Till och med den tanken är bannlyst. I morgon.

Jag måste söka inspiration. Återkommer i ämnet.

3 kommentarer:

Tesa sa...

Inte backa ur nu. Vi andra behöver ju dig med!

Comvidare sa...

Jag är kvar, jag är kvar. Passar bara på att spy galla medans jag kan. ;-)

Anonym sa...

hahahaha det är ju sååååååå enkelt ;-) iofs så måste man kommapå hur alldeles själv... annars funkar det inte....