LIVET OCH LITE TILL

tisdag 2 oktober 2007

.att vilja och våga är inte samma sak

Jag blandar ihop det. Är det så att jag vill, men vågar inte? Eller vågar jag inte, men vill?

Det kanske inte ens är någonting jag måste göra nåt åt? Inte nu ialla fall. Tänk om jag inte skulle tänka så mycket. Tänk om jag skulle känna mer. Glida med. Det finns ingen deadline på min känslor. Inget bästföredatum vad jag vet.

Så då tar jag det lungt. Jag kanske förresten varken vill eller vågar just nu. Men då får det vara så. Bra så!

1 kommentar:

Micke sa...

Bra så. Är det så att du vågar men inte vill så är det ju som det är och inte mycket att göra åt det. Skulle det vara på nåt annat sätt så tar det den tid det tar. Så är det med det. Under tiden du mixar och blandar ihop , så finns det ju massor av trevliga och roliga saker man kan göra. Jorasåattee