LIVET OCH LITE TILL

tisdag 30 oktober 2007

.en mardröm?

På tal om ett besöksförbud. Nu är det värre än vanligt. Nu invarderas mina drömmar. Mina dagdrömmar.

Jag vill bara säga att det inte är särskilt lämpligt det där. Att dagdrömma. Det kan bli en mardröm.

Men en glimt av den där magen får min fantasi att göra volter. En skymt av en vältränad mage är väl i princip det mest erotiska som finns.

Så, jag vore tacksam om ni med magar som passar in på denna beskrivning kunde hålla er undan. Eller, vad är det jag säger?

Jag menar tvärtom. Mer sånt!

Hur kan erotik i vardagen vara fel?

Mer sånt!

3 kommentarer:

Micke sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Comvidare sa...

Ah, de som inte har nån rutmönstrad mage får helt enkelt koppla in charmen. Det är lite svårare det. Krävs lite mer finess. Men då kanske det inte handlar om erotik längre utan om sensualism..... Vilket som smäller högre lämnar jag upp till läsaren att avgöra....

Micke sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.