LIVET OCH LITE TILL

fredag 11 april 2008

.väcks några minnen syrran?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Absolut! :-D Men nog är det tur att man inte hade MTV på den tiden... grabbarna är ju inte direkt fagra... :-O

Comvidare sa...

Men visst fanns det några fagra män att titta på? Några snyggingar i böljande lockar eller några brunögda mer exotiska. *drömmer mig tillbaka*

Anonym sa...

Mena du vad jag tycker nu eller vad jag tyckte då? ;-)

Comvidare sa...

Jag menar de pojkar som vi då, pinsamt nog, tyckte var snygga. Jag misstänker att de inte har samma effekt på våra svagt klappande 30+ hjärtan som de hade på kraftigt bultande tonårshjärtan. Eller vad tror du? Tyckte vi tex inte att Rick Astley var snygg?

Anonym sa...

Hahaja, jo minsann - men var han inte det då? Nja, alla blir äldre, även tvålfagra tonårsidoler. På nåt sätt blir är inte lika lika attraktiva 20 år senare...