LIVET OCH LITE TILL

tisdag 29 april 2008

.kolla in mitt skrev

Jag är som gödselstack för en fluga när det gäller män i medelåldern. De dras till mig, fast jag är bara skit (hm, den liknelsen blev inte så bra som jag hade tänkt). Nu har ytterligare en bättre begagnat man börja visa intresse. Hans kroppsspråk går inte att ta miste på. Sitter med benen brett insär med skrevet pekandes mot mig. Jag sitter intill och försöker vända mig åt ett annat håll. Hans kroppsspråk blir mer tydligt (läs:övertydligt). Nu pekar han lite diskret med ena handen mot sitt kön.

-"Ja, men för fasen. Jag har noterat att du har en kuk."

3 kommentarer:

Pseudonaja sa...

Ha ha, love is everywhere!

Micke sa...

Han kanske har vårkänslor, ha ha ha!
Fast egentligen så är det nog inte så kul att utsättas för dylikt. Föreslår att du kräks på honom. Fast inte om du är lite intresserad, då skall du inte kräkas.

Steina sa...

Men hjälp. Pekar han verkligen på sin egen kuk? sådär offentligt? Fråga om han brukar blotta sig också.