LIVET OCH LITE TILL

tisdag 8 april 2008

.här går det hett till

Jag sitter på ett ljuvligt hotell med ljuvlig utsikt och ljuvlig relaxavdelning. Det brukar få mig att hetta till. Så även denna gång. Av feber. Jag är en svag stackare som ligger och gnäller på hotellrummet medan livet passerar i revy.

Täcket är min bästa vän.

Men täcket är inte så bra på att puffa upp mina kuddar och springa med apelsinjuice.

Inte vet jag, men jag tycker faktiskt inte att singlar ska få bli sjuka. De har ju ingen som pysslar om.

2 kommentarer:

Anonym sa...

*pyssel pyssel*

nååå tackars...

*stryk stryk*

Steina sa...

Men ryck upp dig människa. Inte ska du ligga där när det finns en relax och allt.
Lite feber har aldrig varit något hinder för en helnatt. I poolen.
(prova med att hälla kallvatten i jacuzzin)