LIVET OCH LITE TILL

lördag 26 april 2008

.för lite sex!

Jag kan nu konstatera att det är åt helvete med sexandet. Butiken i Birsta, vars sortiment till lejonparten bestod av sådant som kan krydda sexlivet, har gått i konkurs. Som min gode vän korrekt analyserade, så är ju inte dildos något som Fru Svensson köper varje dag. Men ätbara underkläder måste rimligtvis dyka upp på handelslistan med jämna mellanrum tänker jag.

Det ska sägas att jag var mycket tveksam till butikens placering. Pang på bara, mitt i ett köpcentrum. Kan inte tänka mig att vare sig Herr eller Fru Svensson känner att lusten att experimentera är starkare än den desperata viljan att förbli okända som konsumenter av sexleksaker.

I efterhand så kanske det var bra att butiken var tömd och igenbommad när jag passerade med min fyraåring i släptåg. Jag tror inte att hennes dagisfröknar skulle vara redo för ett eventuellt utökat ordförråd.

Inga kommentarer: