LIVET OCH LITE TILL

fredag 4 januari 2008

.saker jag INTE ska irritera mig över 2008

År 2008 ska jag välja att inte irritera mig så mycket på småsaker. Jag ska till exempel INTE rynka pannan i avsky....

...när offentliga toaletter är just offentliga, vilket gör att man kan hitta könshår på toalettringen!

...när folk skickar skrikande sms, alltså inte hittat knappen som ändrar till gemener!

...när spegeln hos frisören gör att jag ser ut som en finnig och blek fjortis.

Förrsten, det är barnsligt med nyårslöften.

Jättebarnsligt!

Pilutta dig!

4 kommentarer:

Tesa sa...

Bra ändå, att irritera sig på småsaker tar bara tid och energi.

Piltutta?

Comvidare sa...

Mäh, ska du börja också! Anmärka på min stavning. Va! VA! Jag har inga problem att ta kritik. Inte då.

Tar väl bort den där extra bokstaven! omdetskavarasåviktigt.

;)

Micke sa...

apselut!

Tesa sa...

comvidare: Aha haha! Ok, jag som trodde att det var en hemmagjord variant av nåt jag inte förstod! :)